یادگیری

یادگیری و آموزش آسان

یادگیری

یادگیری و آموزش آسان

NFTچیست و در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟

NFT یا Non-Fungible Token به معنای توکن غیرقابل تعویض است. این نوع از توکن‌ها، نوعی ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که سند مالکیت یک اثر دیجیتال را در فضای بلاکچین صادر می‌کند.

به عبارت دیگر، NFT ها به صورت گواهینامه‌ای برای دارایی‌های دیجیتالی صادر می‌شوند و هر NFT برای خود یک شناسه منحصر به فرد دارد.

استفاده از NFT در بسیاری از زمینه‌ها مانند هنر، ویدئو بازی، ورزش، موسیقی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.اینجارابخوانید


NFT کاربرد در چه زمینه‌هایی دارد؟

NFT یا Non-Fungible Token به معنای توکن غیر قابل معامله است. این توکن‌ها در اصل یک سند مالکیت مادی و معنوی هستند که برای هرچیزی می‌توانند تولید بشوند و در فایل های مختلف اعم از عکس، گیف یا ویدئو و حتی صوتی ساخته بشوند.

محبوب‌ترین کاربرد N‌FT ها شامل موارد زیر است:

·         آثار هنری دیجیتال  

·         موسیقی دیجیتال

·         املاک

·         بازی‌های رایانه‌ای


NFT چطور ساخته می‌شود؟

برای ساخت یک NFT، ابتدا باید یک کیف پول دیجیتال بسازید. سپس باید یک فایل دیجیتال را انتخاب کنید که می‌خواهید به عنوان NFT بفروشید. سپس باید از یک بازار مبادلات NFT استفاده کنید تا NFT خود را بفروشید.


 NFT چطور کار می‌کند؟

NFT یا non-fungible token به معنای توکن غیر قابل معاوضه است. این توکن‌ها نیازمند ایجاد توکن‌های دیجیتالی از طریق تکنیکی به نام رمزنگاری هستند. در دنیای کریپتو، این فرآیند ایجاد توکن به عنوان ضرب کردن یا مینتینگ (minting) شناخته می‌شود. NFT ها در یک شبکه بلاک چین ساخته‌شده‌اند که یک دفتر عمومی توزیع‌شده است و معاملات را ثبت می‌کند.اینجاتوضیح داده شده

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد